Rekord

Idag har det faktiskt slagits rekord. Jag har nämligen haft 16 unika besökare på min blogg, det kan jag inte minnas att jag tidigare haft. Kul! Sitter här och försöker att se på fotbollen, men det är tråkigt på egen hand. Behöver någon annans entusiasm vid min sida att äta av om jag ska orka se på fotboll. Har varit och tränat så jag ska snart hoppa in i duschen. Därefter ska jag ta och packa så att det är klart. Nu är det nämligen helt klart att jag ska jobba hemifrån imorgon så då gäller det att allt annat är klart så att jag inte får för mig att pyssla med något annat imorgon. Men just nu känns det som att jag kommer att jobba bättre här hemma än på jobbet. Det är vad jag tror. Tror att jag får lite mer stimulans här hemma eftersom jag har annat än en snorgrön vägg att glo på. Men det visar sig. Klockan 15.44 går tåget upp till Leksand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback