Så dålig!

Ja, jag är usel idag. Det går inte alls bra. Enligt mina beräkningar borde jag jobba minst tio timmar om dagen för att bli klar med det som jag borde bli klar med. Hur tror ni att Limpan reagerar på detta? Jo, hon gör ingenting såklart. Men tiden rullar på ändå som om jag hade fullt upp, det är väl i blotta förskräckelsen timmarna rinner iväg.
Är det varmt ute eller? Ska man cykla hem snart eller?

Som ni kanske har märkt så har jag tagit bort alla länkar till mina vänners bloggar. Jag använder mig numera bara av
bloggkoll.com, det är det bäst verktyg jag funnit. Nu behöver jag ju inte gå till alla hundra olika bloggar jag vill kika på utan behöver bara använda en adress, det är hur bra som helst och dessutom missar jag ju ingenting. Ni måste testa! (Jag har inte fått betalt för att säga detta, utan det är sant!)

Min allergi känns bättre, nu är det bara mitt högra öga som kliar. Annars gör jag inte så mycket vettigt här. Men jag finns här om någon behöver min hjälp. Kanske ska ta en promenad i huset. Nä, det är tråkigt och då måste jag ju hjälpa folk. Fy! Jag håller på att förvandlas till ett elakt it-support monster som är bitter och tycker att alla är korkade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback