Snor

Så var jag tillbaka på jobbet och sitter här och snorar. För de här dagarna när det inte har regnat på natten är dåliga dagar eftersom då kommer det fram en massa gräsfrön och hoppar in i min näsa när jag cyklar till jobbet. Jag tog en tablett i morse, men det hjälpte tydligen inte. Det brukar inte hjälpa alla dagar, när jag bodde på landet brukade jag ta en spruta på sommaren för att må bra. Nu ska jag som tur är vara inne resten av dagen och sitter därför här och väntar på att allergin ska gå över så att jag kan gå och käka frukost utan att samtidigt svälja ner snor.

Är skita-glad eftersom jag såg att T
iger länkat till en finfin pyssel-sida. Den ska jag hålla utkick på och tackar och bockar därför för hennes godhet.

Igår var C på besök och käkade lax och pratade om framtiden. Framtiden känns nära. C är snäll och låter mig använda sitt förråd till mina saker som jag ska flytta från V-torp. Gött! Och inte en spänn behöver jag betala för det. Nu ska jag bara försöka att få tag på en kärra eller nåt att frakta sakerna på ut till Vaxholm.

Kommentarer
Postat av: sofia

jobbigt med allergier :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback