Ur funktion

Jag ska snart cykla hem. Jag är trött på min cykel. Den får mig att inte vilja längta hem.

Eftermiddagen har på ett sätt varit körig. Det blir körigt att jobba på Business Technology när saker och ting inte fungerar som de ska.

Dagens nyhet är att
Blondinbella är vänsterhänt. Berättade det alldeles nyss för V som tycker att det är äckligt. V är också vänsterhänt. Jag vill också vara vänsterhänt, alla bra människor är vänsterhänta.

De hade ringt från Sats idag. De vill att jag ska komma dit och träna, jag vill inte komma dit och träna. Jag är rädd för Sats. Det är säkerligen bara en fånig inbillning, men jag tror att alla är häftiga där. Det är läskigt. Men en sak är bra om jag går dit. Om de ringer igen ska jag säga att jag vill ha en gym-genomgång. Det hade varit trevligt. Det är ju inte så många passa på F&S under sommaren så det vore bra om jag kunde lära mig att gymma på egen hand istället. Men jag tror att jag tycker det är skittrist. Förstår inte hur V kan gå på gym nästan varje dag. Tacka vet jag jympa på F&S, det är roligt och nästan som att gå på diskotek eftersom man hoppar och skuttar och svettas.

Kommentarer
Postat av: M

Jag är vänsterhänt. Tycker du att jag är bra?

2008-06-27 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback