WTAI

Hittade nu synpunker som bekräftar att jag kanske inte har blivit gammal utan att jag bara hade rätt. Ljudet var faktiskt inte bra framme vid Mirror-scenen. Och, som jag berättade för V under gårdagen så har jag aldrig sett såna jävla köer på nån festival, det var det värsta jag har sett och varför i helvet fick man inte ta med sig mat in på området? Ska man ha festival som håller på en dag mellan klockan 12.00 och 01.30 så borde för fan människor få ta med sig mat in så att de inte svälter ihjäl i en kö. Förstår inte hur de tänkte när de släppte in 18 000 i en kohage tänkt för kanske 5000. Dessutom var det uselt att inte alla fick regnponchos vid ingången när det var helt uppenbart att regn var på ingång. Jag hade aldrig gått om det inte vore för Foo Fighters. Aldrig! 



Tänk att den där Dave har en så tjusig girlfriend. Vet ju inte om det fortfarande håller i sig, men jag hittade den här bilden när jag googlade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback