Brolle Jr

Ja, eller han ska väl kallas för BARA Brolle nu för tiden. Varför spelar de alla hans låtar efter varandra så fort han är i radion. Man har inte hört hans gamla låtar på jättelänge och så är det en intervju med stackars BARA Brolle i radion och då spelar de alla hans gamla låtar på raken. Ja, de är klart det är synd om honom, hans nya låt heter väl nåt i stil med "Solo i Stockholm" är inte så himla insatt.

Ja, jag har verkligen inte tid att blogga nu egentligen. Jag känner mig stressad för det är en massa saker jag borde bli klar med innan jag far iväg till Italien med V och hela hans familj. Nu längtar jag som bara den, det får bära eller brista. Hoppas att V är snäll mot mig och tar hand om mig när jag blir dum. Jag blir dum när jag kommer till nya platser. Jag är alltid dum, men efter att ha genomlidit samma situation flera gånger lär man sig hur man ska agera. Jag lider av autism. Inte på riktigt. Förresten har jag lärt mig på en kurs att nästan alla människor har autistiska drag. Jag vill att jag ska vara lite mer autistisk än alla andra. Då kan jag skylla på det när jag hamnar i nya situationer och reagerar på konstiga sätt. Hävdar att det är min autism som gör att jag blir skitsur när jag målat upp en bild i min hjärna och det inte blir så. Som när jag kommer till Mora efter HalvVasan och jag har målat upp i mitt huvud att V ska stå där med armarna utsträckta och skratta åt det dåliga vädret. Istället dykar han upp efter något som känns som en timme när jag har stått i snöyran och fryser av snö och svett och då har han inte ens armarna utsträckta. Då vill jag nästan sparka honom på smalbenet. Men jag har lärt mig att hantera min autism och låter bli att sparka honom, för jag inser att det skulle kunna dra till sig uppmärksamhet. Jag lägger mig inte heller ner på backen och säger fan, fan, fan! Ibland önskar jag nog att jag var lite mer autistisk på riktigt, då skulle jag ju kunna ha något att skylla på.

Undrar om jag ska ta tag i mitt brevskrivande nu när jag egentligen inte alls har tid. Om en kvart ska jag gå upp en våning. Ojoj, har papper att skriva ut. Nu!

De snöar fortfarande. Det är bara för att jag tagit fram cykeln på riktigt.

I mitt nästa inlägg ska jag skriva Tävling! i ämnesraden för att se om jag får fler besökare. Dessutom har jag så svårt att hitta på överskrifter nu för tiden så det kan ju vara något kanske. Kanske alltid ska skriva tävling. Kanske ska ha tävlingar också och vinsten i alla tävlingar kan vara att få en stickad mössa. Och så kan jag ju ha tävlingar som går ut på att jag ska lära mig nya saker. Typ, vem som är bäst på att ge mig en mailbaserad kurs i Word. Jag är så jävla bra! Vad vore världen utan mig?! Om jag får säga det själv alltså.

Mot skrivaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback