Effektiv som tusan!

Ja, jag sitter här i ett konferensrum och ser ut som att jag gör något effektivt när jag i själva verket inte gör det. Jag bloggar  juh! Men jag har varit duktig idag och jag ska snart fortsätta att vara duktig.

Bäst av allt är ju att jag mår bättre idag. Mycket bättre än jag gjort de senaste dagarna. Vet inte vad det beror på. Nu längtar jag bara efter att få åka till Italien på lördag. Men bäst av allt är att det bara är fyra arbetsdagar den här veckan. Men va sjutton, det låter som att jag inte gillar mitt jobb, men det gör jag ju. Tro inget annat. Det är bara det att jag inte är van vid att ha ett så fritt arbete där jag får göra allt efter egen förmåga. Men jag blir nog bättre och bättre. Vill baka idag, men vad ska jag baka idag? Får köpa en fil och därefter baka brödet jag bakade sist.

Fil! Arbetsskadad. Gissar vad jag tänker på för fil?

Kommentarer
Postat av: NAMBLA

Pedo-fil?

2008-03-18 @ 06:42:42
Postat av: Linnea

Haha, nej datafil.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback