Könsbyte, tack!

Jag är på skitpissigt humör och tror att ett könsbyte är det enda som skulle kunna hjälpa mig i denna stund. Det måste ju vara enklare att vara kille. Det bara är så. Du slipper blöda och ha ont. Och du får vara lat utan att ha dåligt samvete. Det kanske inte hör till att vara kille egentligen, men alla killar jag har kommit nära verkar vara lata. Ja, V brukar vara bra. Han är bra, men idag hjälps det inte. Jag vill att han ska göra allt för mig idag vilket han inte gör och då vill jag vara man. Han har legat här på sängen och jag har lagat mat, diskat, städat och tvättat. Idag har han tvättat vilket innebär att jag måste diska. Morr! Nä, man skulle vara kille alltså. Jag är less! Jag vill ha kuk! Och då menar jag på min kropp och inget annat. Annars flyttar jag till skogs och blir eremit och gör allting själv, men då behöver jag åtminstone inte bli sur på att ingen annan gör något. Gaaaah! Jag är så arg! Vad göra?! Gör ett försök att dränka mig i badkaret tror jag. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback