Rymma

Jag är på rymningshumör idag. Det är en jävla tur att A och jag ska ut och dansa imorgon. Synd att jag ska jobba på lördag annars hade jag banne mig sett till att bli full som en jävla kastrull och tappat bort mig själv. Det är allt jag önskar just nu.

Ska bli klippt imorgon, det ska bli skönt att få det avklarat. Jag har inte klippt mig sen i maj förra året. Ja, så nu behöver jag ju inte klippa mig på ett år igen. Ja, eller tio månader. Mitt hår är vackert ändå. Men jag är inte så jävla vacker när jag är en bitterfitta som idag. Måste göra något med mig själv. Gör ju inte ett jävla skit efter jobbet. Är less på att inte göra något. Är less på att inte ha några idéer på vad jag vill göra. Jag är less helt enkelt.

Och jag är less på att det känns som jag inte gör något vettigt på jobbet. Alltså, det finns ju vettiga saker som jag borde göra, men jag kan inte få tummen ur röven för att göra dem eftersom jag är en fegskit. Imorgon måste det nog ske. Det kan ju inte bli mer än fel. Nu ska jag hänga på Facebook och kolla efter arbetskamrater för det har jag inte kommit på att man kan göra förrän nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback