Tystnad

V ligger här och sover för han jobbade i taxiväxeln i natt. Jag ser på Vasaloppet med hörlurar. Ska banne mig överväga att åka lite mer skidor nästa vinter.

Ska bege mig in till stan strax så att käraste V får sova lite i lugn och ro, det är ett elände att det råder sovmorgon inne på stan också. Butikerna öppnar ju inte förrän tolv. Tvi! Skulle behöva bli klippt också och så var det det där med hål i öronen. V som satt griller i mitt huvud.

Alltså de här vasaloppsveteranerna alltså. Tänk dig att åka vasaloppet varje år i 55 år. Häftigt! Nej, nu ska jag nog bege mig. Knallar in till stan. Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Delta gärna i min bloggdesignutlottning!
Ha en fin dag!
http://samira.webblogg.se/1204458629_ny_utlottning_delta.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback