Vem har lagt godis på mitt skrivbord?

Just det, det är ju jag. Typiskt! Måste nog ge bort godiset så jag inte sitter här och smackar hela dagen. Men så mycket godis är det faktiskt inte, så det räcker nog inte hela dagen.

Ja, det har snöat i Sthlm och min promenad till Karolinska kändes helt plöstligt mycket längre. Det var den inte, men definitivt mycket blötare och läskigare. Om man kommer med tåget från norra Sverige så åker man genom Solna och då åker man förbi ett stort hus på höger sida som det står Toshiba på. Där går jag förbi varje morgon och innan jag går in i tunneln under järnvägsspåren så går jag nerför en slänt. Den slänten var idag väldigt mycket halare än vanligt så jag fick en liten rädd knut i magen precis som inför nerförsbackarna på halvvasan. Fy! Men jag tog mig nedför slänten genom att hålla i några buskar och springa sista biten och kasta mig mot ett räcke. Haha! Såg nog ganska så lustigt ut.

Ja, här sitter jag och jobbar effektivt som bara den. Det är det jag gör bäst. Jobb, jobb! Har faktiskt en del att pyssla med fast man kanske inte tror det. Det är såhär jag reagerar oftast när jag har mycket att göra. Jag gör andra saker istället. Som t.ex. när jag gick i skolan och skulle plugga inför tentor. Det var ju då jag var som bäst på att sticka, läsa, diska, städa, blogga, spela dxball och umgås med mina vänner. Jag behöver ha mycket som hänger på mina axlar för att kunna vara effektiv. Sån är jag. Hurdan är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback