Allé allé!

Ja, jag har hamnat framför Schlagern och tycker såklart att Frankrike är bäst med skägget.

Längtade ju inte hem mindre efter T's fina meddelande, och stackars mig som åker hem när ni åker bort. Vill ju träffa dig och lilla L en hel massa. Jag får stå mitt kast när jag valt at bo här i stora staden.

V har åkt till jobbet och mina ögon svider för jag är trött. Har varit iväg och käkat italiensk pizza med V och tagit en promenad förbi marinan och huvudsta strand. Hamnade vid en svensexa med några modiga grabbar som badade. Vi satt i solen och tjuvlyssnade på dem och älskar att V är precis lika ohyfsad som jag när det kommer till såna saker. Vet nu precis var jag ska hänga efter jobbet när kvällarna bjuder på sol i sommar.

Längtar inte efter att jobba imorgon, men jag ska åtminstone vara ute och det ska tydligen bli ganska så skönt väder imorgon. Kanske vågar man ha på sig shorts. Blir antagligen GI-burgare till lunch, det ser såklart jag fram emot med väldigt stor glädje.

Försöker att beställa biljetter hem till kusinens student och till midsommar, men problemet är att jag måste ta hänsyn till V och syster innan jag gör det, så det får helt enkelt vänta ett tag till.

Har åtminstone köpt en biljett till
Where the action is. Jag säger bara Foo Fighters, Queens of the Stone Age, The Hives. T!, M!, J! ska ni med?! Jag går dit själv om ingen annan ska med, men käraste A ska ju dit förstås. Det blir festivalyra och utklädning.

Roligt: V och hans vänner ska ev ha pysselkväll här nån kväll bara för att jag har symaskin, de är ju för söta ändå. Blir ju jätteglad om de vill låna min symaskin som står på en hylla i garderoben och dammar. Den ska vara jäkligt glad att den inte fått flytta upp på vinden. Alla sysaker ligger i en kartong på en hylla i hallen och var sjutton är min pysselkartong? Blev lite sugen på att göra pärlplattor efter besöket hos T i Hagsätra, pärlplattegraffittin vid Västra Skogens t-banestation och en brud vid T-centralen med pärlplattekreationer hängandes i sina öron.

Kommentarer
Postat av: T

eftersom du kallar någonmer för T eller?...har svårt att urskilja....så blir det därför kankse en miss med detta inlägg? Du vet säkert som bekant hur mkt jag älskade Nirvana.....och därmed Dave G och Foo Fighters. Men hur i fanken kan de lägga konserten den 14 juni av alla årets andra 364 dagar.....WHY?! -de är ju L´s 1-års dag! :( Fy fan! Pussel/T

Postat av: Limpan

Det är såklart dig jag menar. Det är ju därför de har lagt det den fjortonde juni för att fira L's födelsedag. De har gjort en festival till hennes är fattar du väl! Puss puss!

2008-05-25 @ 19:39:50
Postat av: T

min lilla klippa. Det värmde ;)

Hahahhaha synd bara att det inte är på riktigt!

Kommer gråta invärtes där på kvällen, när jag står och diskar födelsedagsdisken......och tänka;

nu är det röj!

pussel/T

2008-05-29 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback