Äntligen hemgång!

Haha! Bellans pojkvän jobbar i Pampas marina, måste ju dit på kändisspotting bara för det, det är ju jättenära vårat hem.

Jag ska strax bege mig hemåt och göra smoothie innan jag ska dra iväg till Kungsholmen och träna. Som jag har längtat! Knasigt. Det har ju varit så mycket annat den här veckan.

I måndags var jag ju på Beckmans examensvisning och hann träffa lilla M en sväng innan hon smet hem. Tycker att det är ganska så kul med mode även fast jag inte förstår varför det måste vara så pretto och alla har sura munnar på såna där ställen. Skulle aldrig klara av att gå på en sån där skola. Tror att min icke-existerande kreativitet skulle utrotas helt och hållet.

I tisdags var jag på kalas i Hagsätra hos T som jag kallar J, men alla andra kallar henne T så jag får också göra det. Det var fantastiskt roligt. Underbara och mysiga människor, ska se till att få komma till Hagsätra nån mer gång även fast det är så långt att jag blir åksjuk när jag åker med tuben.

I onsdags var jag mest bara trött. V och jag hade något sorts allvars-prat och sen gjorde jag tonfiskröra och vek lite tvätt. Det var bara en trött kväll med fotboll och jag somnade och dreglade i V's famn utan att han märkte det.

Igår var jag på Skansen. Vackert så och jag insåg att om jag vore lesbisk så skulle jag nog vara kär i Linda Bengtzing. Så politiskt inkorrekt, men hon är ju faktiskt skitsnygg och glad och samtidigt jävligt bitchig.

Veckan är dessutom inte slut. Idag blir det träning och imorgon jobb och på söndag jobb. Längtar redan till nästa lördag då jag äntligen får vara ledig. Kommer antagligen inte lyckas med att ta tillvara på den dagen något särdeles, men jag är ledig iaf och jag ber till gudarna att V vill leka med mig då.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback