Arbetsnarkoman

Ja, här sitter jag och jobbar på en lördag. Inte nog med att jag har ett heltidsjobb, jag jobbar dessutom extra på helgerna. Jag klagar åtminstone inte på att jag har pengar, men vad sjutton ska man med pengar till när man inte har någon fritid. V fick löner från tre olika företag igår, kul för honom. Kul för mig att han är min. Inte för att jag får ta del av hans pengar direkt, men jag kanske får hämta honom från Arlanda när han varit borta i Mexico i tre månader.

Sitter här och hoppas på att syster kommer förbi snart så att jag en liten pratstund. Det har varit förvånansvärt mycket folk här idag, men det är ju löningshelg så det kanske inte är så konstigt. Det är först nu det har lugnat ner sig. Blir ju deprimerad av att sitta inne hela dagen, tur att R som jag jobbar med är ett ganska så trevligt sällskap. Ingen kund har varit otrevlig och förhoppningsvis har jag ingen diff i kassan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade vän sluta jobba!

idag har jag myst med T(M) och träffat Lena. Det var jätteksoj. Du fattades!

Kom hem.....ska svara på ditt mail inom kort!

Pöss/T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback