Derby

Inte sjutton trodde jag att det skulle gå såhär långt att jag skulle börja brinna för det såhär mycket. Det är politiken i det hela jag brinner för. Allt som är fel. Jag har alltid velat rätta till det som är fel och när jag inte kan det står jag helt handfallen och drar mig in i mitt skal och tjurar. Som när jag får veta att nån av mina vänner är sjuk eller att V har fått punka på sin cykel.

Här är det jag brinner för, och det är inte AIK, utan det är de där med batongerna i sina händer jag vill göra slut på. De är maktmissbrukare och jag vill inte bli slagen ikväll när jag ska på derby på Råsunda.
Läs här!

Jag vet inte vem som har rätt och fel, men jag har läst på flera håll att det finns batongmissbrukare där ute som slår barn och vuxna. På ett sätt ser jag fram emot kvällen för att se om detta kan vara riktigt, men samtidigt är jag rädd.

Nog om detta, jag ska ju ta mig hem från jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback