Det går skitbra!

NOT! Jag är urusel på att jobba när jag inte har något brådskande på mitt skrivbord.

Bjuder på detta istället. Jag garvar såklart högljutt eftersom mitt fotbollsintresse är så nytt, det skulle ju kunna likna detta på något sätt. Men så är inte fallet, jag lovar och svär.


 

Enda gången Sverige varit i VM-final var på Råsunda 1958 mot Brasilien, det blev 5-2 (eller var det 5-3, lite osäker där, men titta va jag kan!). Kanske borde jag även skriva något om den svenska laguppställningen inför EM, men jag sparar det till en annan dag när jag har tjuvläst V's EM-bilaga och lärt mig alla svar utantill i fotbollsspelet hemma. Försöker att få V att tillverka pärlplattegraffiti tillsammans med mig, men det går sådär. Får se om jag ska göra nya försök ikväll eller om jag ska städa. Tänk om man fick välja, men det får man inte för jag får klåda när jag kikar under sängen eller soffan. Jag blir inbillat dammallergisk.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det blev 5-2 :)

Postat av: T

Shit du har pimpat din blogg!

Jäj!

Go girl!

-galet!

vad ska du till gynekologen och göra?

jag ska till MVC nästa vecka....tänk om alla tror att jag är gravid igen. Jag som bara ska dit för obl.cellprov! -läskigt!

Pussel/T

2008-05-28 @ 20:34:00
Postat av: Limpan

Haha! Ja, jag vet att det blev 5-2. Och Sverige har tagit brons två gånger 1950 och 1994.

Hos gynekologen skulle jag bara kolla så att allt står rätt till eftersom jag är med i en p-spiral studie.

2008-05-29 @ 13:30:25
Postat av: T

ok, trist! :(

2008-05-29 @ 20:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback