Fris fris, ja fris!

Vi ska gå på Svansjön idag. V är knasig som vill följa med tycker jag.

V vill att jag ska cykla in till stan. Jag fryser. Jag är trött. Det är svårt att vara fin när man ska cykla. Mascaran rinner och man blir lite svettig. Tänk om jeansen spricker också. Typiskt. Nåväl, vad gör man inte för sin lilla älskling.

Konstigt det här med klämdag, jag har jobbat ett tag idag. Skönt med helg imorgon, jag har inget inplanerat. Skulle vilja gå på fotboll på söndag, men jag har ingen vän som vill följa med. Kan man gå på fotboll allena och finna vänner där?

Lika bra att jag cyklar iväg nu innan jag somnar här med datorn i knät.

Kommentarer
Postat av: J

Fris, Fetas Rätt i Samhället?

2008-05-02 @ 18:41:54
Postat av: Limpan

Fris=fryser

2008-05-07 @ 09:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback