Galenskap

Jag kom precis på varför Blondinbellan ler så snett och fult. Det är ju för att hon har tandställning! Helt plötsligt när jag insåg det så var det inte så snett och fult. Frågan är om inte den där lilla damen dock sprutar in något i sin överläpp, får man verkligen göra så när man bara är sjutton bast. Idag har jag lovat mig själv att jag får gå hem vid tre om jag är duktig. Det hade jag lovat mig själv igår också, men eftersom jag inte var så duktig fick jag vara kvar till halv fem. Idag har jag varit duktig fram tills nu, men jag förtjänar en liten bloggpaus.

Det var helt jävla sjukt när jag cyklade hem igår. Eftersom Condoleezza Rice mfl är på besök i Stockholm är det värsta pådraget så igår när jag cyklade hem stoppade de trafiken att köra ut på E4:an. När jag kom till Solna var det helt tyst eftersom all trafik stod helt stilla. Jag blir helt exalterad när det händer märkliga saker som dessa så jag bara måste in till stan för att undersöka spektaklet. Har även tänkt att jag ska hinna träna ikväll och kanske införskaffa nödvändigheter som t.ex schampo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback