Mensvärk och hunger

Ja, det beskriver dagens övningar. Elände.

Vet inte vad jag egentligen hade förväntat mig. Hade ju hoppats på att få vara med V, gå ut i regnet och busa. Men det blev inget av med det. Jag ser istället på film och känner mig moloken. Tänker nog dra iväg och träna om ett tag, men det innebär att jag måste försöka att få lite mat i magen för annars kommer jag inte att klara av det.

Hade annars planer på att hänga på stan och få mina jeans lappade, men tappade helt och hållet lusten när V drog iväg utan att förvarna. Det funkar inte riktigt med min milda autism. Min vattenflaska fick dö för att jag inte kunde hantera min frustration.

Får fokusera på att komma iväg och jympa lite istället. Tills dess tittar jag på Nanny McPhee och tycka synd om mig själv. Konstruktivt.

Kommentarer
Postat av: T

Varför i hela friden kommer du hem när jag åker bort ? :( Vi åker upp till Övik den 4/6 och kommer inte hem förens 11 el 12/6.......åh! Så jävla typiskt! Men visst är jag lite duktig som skaffat mig en blogg, men jag fattar inte riktigt alla detaljer! Lös och kommentera, tack! Puss/t

2008-05-20 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback