Nu är det min tur.

Hoppsan det var ju inte meningen att sno teckensnittet från Blondinbellan. Men, men.. Hon förlåter nog mig. Är lite intresserad av hennes diet. Tror att det är samma som min vän M kör med. Jag borde nog testa bara för att jag avskyr min ballongmage. Men V gillar inte tanken på att jag ska köra med någon sorts diet. Han äter alldeles för mycket kolhydrater och skulle antagligen få abstinens utan dem. Nåväl, jag skulle ju fylla i den här lilla minienkäten.


image2707
Hängde jag i Östersund och solade på gräset utanför Mittuniversitetet. Pluggade ungefär ingenting utan gled mest bara omkring.

image2708
Hängde jag forfarande i Östersund och kan såhär i efterhand säga att jag betedde mig ganska så illa. Laddade inför att få gå på bal på Karlbergs slott.

image2709
Var jag på något sätt ganska så lycklig och brukade få åka lite motorcykel. Jobbade på Max, men sökte aktivt andra jobb.

image2710
Hade jag precis officiellt flyttat in hos V. Försökte komma i form inför HalvVasan.

image2711
Var jag ensam nere vid Huvudsta strand och käkade pizza och solade.

image2712
Ska jag jobba och sen ska jag åka hem och tvätta.

image2713
Är jag fortfarande med älskade V, det är ju det som betyder mest just nu.

Kommentarer
Postat av: J

För 5 år sedan:

[10:36:17] raskolnikov..: Hej, tänkte bara säga att jag kommer på föreläsningen imorgon
[10:36:30] Linnea: så bra..
[10:37:04] raskolnikov..: Vilken tid börjar vi?
[10:37:16] Linnea: kvart över elva
[10:37:48] raskolnikov..: Ok, men då ses vi då! Ska vi börja med PM:et efteråt eller?
[10:38:10] Linnea: ja, vi kan börja kika lite.
[10:38:16] raskolnikov..: Säger så!

2008-05-12 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback