Sjuklingar

Är det inte märkligt att Sveriges två största bloggerskor är sjuka samtidigt. Men guuuud! De bah: "Tyck synd om mig!"

Hursomhelst har jag jobbat fint idag, men nu sitter jag här för att egentligen genomföra ett test, vilket jag såklart smiter ifrån, det behöver ju inte vara klart förrän imorgon. Huuuur lång tid som helst, bah!

Jag sitter mest här och laddar inför kvällen. Jag ska nämligen till Skansen och gå på Allsång med Manpower. Haha! Linda Bengtzing ska hålla i det hela så det kan ju inte bli annat än komiskt. Men för någon timme sedan hade jag glömt bort det, jag var helt fokuserad på det jag höll på med just då. Som att stå och vara informativ och skärpt, vilket jag gör ganska så bra fast nog ingen kan tro det. På söndag kan man komma och titta på mig när jag står där och är informativ och skärpt.

Imorgon ska jag på FS med J, hoppas att V och syrran också vill följa med. Syrran har jag inte informerat, men jag hoppas att hon är på. Vore skoj med ett helt gäng som känner sig som idioter. På måndag ska jag på Sats med J, förstår inte riktigt varför, men nu är det bokat och det är gratis.

Idag firar jag för övrigt att Max öppnar sin första restaurang i Östersund. Grattis Östersund, nu kan ni äta
världens godaste hamburgare fram till klockan ett på natten. Jag hade bott så nära om jag bodde kvar på Ängegatan!

Kommentarer
Postat av: J

Vilka två är de två största och vad mäter de i omkrets? Ses på F&S!

2008-05-23 @ 07:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback