Tänka sig!

I morse tog jag på mig lite flashiga träningskläder när jag skulle cykla till jobbet. Dels för att jag ville testa om det går snabbare att cykla i träningskläder och dels för att jag tycker att jag är så jävla läcker i mina Nike-tights. Och tänka sig, det gick faktiskt snabbare, jag vet dock inte hur snabbt, men i vanliga fall brukar jag vara framme kring 7.30, idag var klockan 7.22 när jag kom fram till jobbet. Härligt! Hade knölat ner en klänning i väskan så att jag ser proper ut och ballerinas tar ju inte så stor plats heller.

Ikväll står det tvätt på schemat och imorgon ska jag till Sös på morgonen och träffa mina kompisar gynekologerna. Det bästa med det är att det innebär sovmorgon och därefter pendel till jobbet och då får jag fortsätta att läsa Bitterfittan. Hinner ju aldrig läsa annars. Ska läsa hela helgen, förutom att jag måste leta födelsedagspresenter och studentpresenter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä vaddå läsa när det är helg ska man ju supa.

2008-05-28 @ 17:22:44
Postat av: J

Det var alltså J som skrev ovan. Din background är ju från vettet!

2008-05-28 @ 18:27:39
Postat av: Limpan

min background är fantastisk! har du kanske något bättre förslag?

2008-05-29 @ 13:27:04
Postat av: J

Ja, första Bathory-omslaget med gula geten.

2008-05-29 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback