Torsdag är som fredag

Det gick bra igår. Det gick bra på alla håll och kanter. A och jag är bra på att hålla oss borta från bråk. Det finns redan bilder på youtube med folk som slåss. Vi gjorde även konstaterandet att de flesta som står på läktaren där vi står är fjortisar. Det är åtminstone bara såna vi ser. Nästa gång A och jag ska på fotboll blir det sittplats för vår del med de som är lite mer i vår ålder. Mentalt iallafall.

Visserligen gillar jag också ståplats, jag gillar att vara fjorton och jag gillar att skrika tills rösten spricker.

Jag är sugen på glass. Glass vore gott. Lakritsglass.

Åter till fotbollen. Alla vet hur det gick. Hur gick det J? Du som bor så nära Råsunda borde väl veta.

Kommentarer
Postat av: J

Ja, det gick ju to hell in a handbasket såklart. Eh... eller? :)

2008-05-08 @ 17:48:55
Postat av: Limpan

Nej, det gick fint på fotbollen. 2-0 till Bajen.

2008-05-12 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback