Bränd

Var på sös i morse och spretade med benen mot taket och undrade varför jag gör det där. Låter mig grävas i.

Jobbar hårt, därav min tystnad. Jobbar hårt så att jag kan sluta tidigare och åka hem och plocka iordning i lägenheten så att jag sedan kan återgå till mitt vanliga liv. Det är bara att komma förbi lägenheten. Men just nu kan jag inte bjuda på så mycket mer skoj än radio och glömda minnen.

Morotssoppa till lunch som brände min tunga. Aldrig när jag äter matsalens mat tycker jag att det är gott. Mina matlådor är så mycket bättre.

Ser fram emot Morrans metabloggande.


Kommentarer
Postat av: T

Kanske du kunde "bjuda" på ngr kort från er nya lägenhet?

skulle inte var helt fel!



puss



/T

Postat av: endumen

Säg det till V, det är han som är fotografen i den här familjen.

2008-11-05 @ 06:55:53
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Josse

Du och jag på sös on the same day!

2008-11-05 @ 11:07:18
URL: http://jossex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback