Feber?

I morse råkade jag ut för det välkända pendeltågshelvetet. Det tog inte mindre än en och en halv timme att komma till jobbet. Ja, jag ska cykla istället så länge jag pallar, det är inte värt det.

Det enda som var bra med det hela var att jag ju hann läsa mer idag än vad jag sammanlagt har gjort den senaste månaden.

Ska dra på Ikea även idag, mina galgar är slut, vet inte vad jag ska göra med alla kläder om jag inte har galgar.

Känner mig varm och skum och undrar om det är sjukdom på g i min kropp.

Kommentarer
Postat av: Morran

Är det ok om jag metabloggar bland dina kommentarer hädanefter?

2008-11-03 @ 17:54:59
Postat av: Josse

Du ska ta bussen eller tvärbanan till Liljeholmen eller Gullmars och ta tuben. Fast du kanske måste åka pendel sen iaf?



Pendeltåget är min värsta fiende. Jag hatar det!

Postat av: endumen

Morran, du vet att det är ok.



Josse, ja, det blir ju en himlans massa byten och det gillas inte, så pendeln är trots allt det bästa för då blir det bara ett byte.

2008-11-04 @ 09:57:21
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback