Honestly

Jag gör inte så mycket vettigt idag.

Försöker förgäves att komma på vad min nya blogg ska heta, ja, jag har bestämt mig nu. Men varför ska det vara så jävla svårt? Som när man hade skunk och man bytte namn hela tiden, men det var alltid också så jävla svårt och till slut hittade mia på ett namn till mig och då hette jag helt plötsligt Lavendla Tricertops. Kan idag inte riktigt identifiera mig med det. Ja, och egentligen skulle jag ju vilja kunna gå under mitt eget namn, men då kommer jag säkert få panik då och då över att någon av mina päron eller någon på jobbet har hittat hit.

Men jag tror att jag har det nu.

Kommentarer
Postat av: Morran

Blev det balkongståarn?

2008-11-24 @ 15:06:32
Postat av: Morran

Ja, de låter mig helt plötsligt besöka bloggar på arbetstid!

2008-11-24 @ 15:07:11
Postat av: Josse

skiskaskitha.blogspot.com är ju ganska cool fakitkst.

2008-11-24 @ 17:29:11
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: Mia

Lavendla Triceratops: Efter den stora mäktiga dinosaurien Triceratops med fräcka taggar på huvudet. Lugna och fredliga dinosaurier som levde i harmoni i stora hjordar. Men de var farliga att hamna i bråk med och försvarade utan att tveka sina nära och kära mot rovdjur som försökte skada dem. En av mina favoritdinosaurier. Lavendla var bara vackert och passade på dig, som en blomma.

2008-11-24 @ 18:01:13
Postat av: Brandon Lee

Dinosaurier dog ut länge sen,satsa på nå´t mer modernt,eh, Lara Groft?,ger samma vibbar som statsministers smeknamn,"Gollum,sagan om den överspända ringmuskeln",först spänner man sig och sedan blir man heeeelt avslappnat,typ,åh så skönt. Fredens liljor nemudne.

2008-11-24 @ 18:38:00
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: M

Helt glömt fråga - vad gjorde du på midsommar i år? Kom inte händelsevis i kontakt med Johanna Stenbacks fest? Om jag fattat saken rätt, så var min klasskamrat Emilies nya kille STAFFAN där; de har pluggat flygning tillsammans, typ. Han bor i Lund och pluggar till arkitekt nu. Snacka högtflygande planer.. Eller ska vi säga arkitektoniska? HAhaha. Vet du vem han är, hur som helst? Världen är liten.

2008-11-24 @ 19:15:20
Postat av: burgschki

min framtida dotter ska heta som du. det är det vackraste namnet jag vet. min framtida so ska heta willem. det är ett tyskt namn.

2008-11-24 @ 20:23:40
URL: http://hamburgskan.blogspot.com
Postat av: endumen

Ni är så fina!

M, ja, staffan har jag träffat två gånger. Det finns bilder på staffan och mig på fejjan.

Bulgur, tack!

2008-11-24 @ 20:55:05
URL: http://endumen.blogg.send
Postat av: M

Bulgur? Har du inget skoj att berätta om karln, som jag kan berätta vidare?;)

2008-11-24 @ 22:04:47
Postat av: endumen

Nej, jag minns inte vem Staffan är om jag ska vara ärlig. Det är två snubbar som alltid hänger och jag vet att det är nån av dem, men inte vem. Eh!

2008-11-25 @ 08:33:45
Postat av: spiderchick

sv haah grannarna hjälper säkert till =)

2008-11-25 @ 10:00:46
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback