Jag är

Konstigt nog känner jag mig helt tom inombords och lugn. Det bara slog över, allt vara speedat och jag kände att jag inte hann med, men sen slog det över och nu känns det som att jag inte har något att oroa mig för. Och det har jag ju inte heller, vad är det värsta som kan hända? Att jag dör? Nej, att någon annan dör, det är det värsta som kan hända. Men eftersom Gud älskar mig kommer jag att dö före alla andra som jag älskar.

Jag har börjat läsa
"A game of thrones" och nu vill jag inte sluta. Tror att jag kommer gå med näsan i boken varje ledig stund de närmaste dagarna. Hoppas att det blir effektiva möten i England så att jag kan läsa när alla andra dricker kaffe. Önskar att jag vore råmobbad så att jag fick vara i fred med boken. Jag som svor över den där boken och höll på att döda den i hissen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sånt där läste ju jag när jag var liten. Vänta bara, fortsätter du läsa sånt så går nog din önskan om mobbing i uppfyllelse :) Hur blir det med besöken i helgen?=?!!=!!

2008-11-20 @ 17:54:40
Postat av: Morran

Det var alltså Eder Morra som skrev ovan tirad

2008-11-20 @ 17:56:54
Postat av: endumen

Morran, kom när du vill, det ordnar sig nog. Vet inte så mycket eftersom jag befinner mig utomlands.

2008-11-21 @ 12:00:43
Postat av: Morris Minor

Man kan väl ha kontakt med omvärlden för det? :) Aja, vi får se när det blir hej!

2008-11-21 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback