jävlans skit REKLAM!

Jag får ingenting för det här, men jag gör det ändå för att förpesta er tillvaro med meningslöshet ännu en gång.

M, du måste inse att jag inte har så många läsare. Det är ett snitt på strax under 30 personer som varje dag läser den här bloggen, det är ynkligt. Det hade varit bättre reklamp att tejpa affischer i provhytterna på NK istället.

Men hursomhelst så vill M att jag gör reklam för den här visningen som Beckmans har på Gallerian imorgon. M ska dit så ni kan ju tjuvkika på henne och så ska väl
Blajkel dit eftersom hans donna går i den klassen och honom vill väl alla se. Söt-Alma går ju i den där klassen också, henne vill jag äta upp.

Se så! Klicka nu på bilden nedan så blir alla mycket lyckligare.


 

Ers höghet själv kan tyvärr inte medverka eftersom hon har andra goda gärningar att utföra. Todilo!


Kommentarer
Postat av: J

Du är galen mänska, galen I tell you! Eller ironisk. Svårt att bedöma...



Du har oförtjänt få läsare

Postat av: blajkel

jag är killen med glest skägg o parka

2008-11-12 @ 08:53:48
URL: http://blajkel.blogspot.com/
Postat av: Josse

Vafaaaaaaan jag vill inte jobba imorn. Jag vill kolla. Men de kör väl hela helgen va? Det var annat när jag jobbade på H&M i galellerian, nästan första raden hae jag då. Mange trevligt.

2008-11-12 @ 10:13:27
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: M

Det var ju liksom lite meningen att du skulle publicera infon också, LINNEA! (Och den där rubriken signalerar inte precis "WOW, det här verkar coolt - måste ses!!" Kom igen, nu! Bjussa på lite solsken i höstmörkret..)>:(

Så här ligger det alltså till, för alla som läser kommentarerna:



13-21 November

Modevisningar 13 november kl 12.30, 15.00 (prisutdelning), 16.30, 17.30 och 18.30.

Utställning 13-21 november

Plats: Gallerian, Hamngatan 37, Stockholm



För mer info, se www.beckmans.se/gallerian08/

--



30 pers är mer än ingen alls, och jag har inte fått upp affischerna ännu (tänkte inte på provhytterna.. smaart!). Dessutom får ju dessa 30 pers gärna förmedla informationen till ytterligare 30 osv. That's how the world works you know!:)



Jag är hon som är liten och grå och oansenlig.. med lite cornrows. (Och pissed off på den där som inte kommer för att hon ska träna, var det inte så? DÅLIG ursäkt.) Tack för hjälpen, btw.;)

2008-11-12 @ 14:18:47
Postat av: blajkel

Hoppas att inga kommer så att jag slipper trängas.

fan måste packa fler skor!

2008-11-12 @ 16:35:12
URL: http://blajkel.blogspot.com/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-12 @ 16:39:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: endumen

M, jamen all info får man ju om man klickar på bilden, så klurigt kan det väl inte vara att klicka. Jag ska inte träna, jag har en annan bokning i min kalender som rör sig om att vara medmänsklig. Förresten är jag ett solsken i höstmörkret, det är de där gula ränderna som är mina strålar.

2008-11-12 @ 17:16:15
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: M

Men vem klickar på 'jävlans skit REKLAM' frivilligt då? Nä. Nåväl.. Ligger hemma med sprängande huvudvärk, så nu håller jag bara tummen för att orka dit i e m. Vid närmare eftertanke vore det nog bäst om det inte var så mycket folk, ganska låg volym och snabbt avklarat. Så, din syniska inställning till mitt uppdrag kanske var till det bästa trots allt.;) Kan inte du agera krycka åt mig nurå? Need you!

2008-11-13 @ 09:56:33
Postat av: voff

Vill man som tjej ha fler lösare på sin blogg så får man antingen vara blond och smådum samt blogga om mode eller visa brösten. Så enkelt är det.

2008-11-13 @ 12:38:28
URL: http://voffen.wordpress.com
Postat av: voff

läsare, inte lösare. (:

2008-11-13 @ 13:10:41
URL: http://voffen.wordpress.com
Postat av: endumen

M, krycka? Jag har ett möte halv två och kommer med andra ord inte att hinna in till tre hursomhelst, sen börjar nästa möte halv fem på något fik på söder. säg ett bra fik på söder.

Voff, ska testa det där med att visa brösten, inget annat verkar funka.

2008-11-13 @ 13:19:23
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback