Måndag snart igen..

Fan!

Allt är fint och bra egentligen, men jag känner mig inte vidare bra till mods. Det är strax söndag och därefter kommer ytterligare en måndag och jag har inte hunnit unna mig något bra ännu. När ska jag få unna mig en hel dag med saker bara jag vill göra? Min bitterhet sprutar nu kroppen och trots att mor och far har varit här så orkar jag inte hålla skenet uppe. Syster reagerar inte ens, hon verkar också bitter över livet. Mor tycks inte förstå, men det kanske är lika bra. Far väljer att inte förstå, somnar vid teven istället. 

Imorgon ska jag unna mig. Unna mig att göra precis som jag vill, kanske bara ligga i soffan hela dagen och läsa bloggar. Kanske. Eller så plockar jag fram dammsugaren iallafall, diskar iallafall och det finns en hel lådhurts som jag egentligen borde gå igenom. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Mitt mellannamn nuförtiden är Bitter.... det borde du lärt dig för länge sen...

Postat av: voff

JAAAAAAAAAA! Snart är det äntligen måndag igen så att man får gå och jobba lite.

2008-11-23 @ 16:37:56
URL: http://voffen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback