Nu kommer pizzan!

Hinner inte så långt, men jag hittade både kappa och stövlar igår. Jippie!

Kommentarer
Postat av: M

Hemma (i Dalarna..)! Borås innebar till stor del stress, konflikter inom klassen och gentemot teknikerna som hjälpte oss (en hel del divalater ibland somliga; giriga, oförskämda och otacksamma), Tomas Andersson Wij-konsert där Disas läskigt duktige kille ackompanjerade, samt boende på 16 kvm yta delat av tre vuxna=ett par oroliga nätter, tidiga morgnar och nattning vid 20-tiden.. På det hela taget charmangt. Fick ihop ca 15 kg stickat, huvudsakligen trikå och typ collegetyg. I egna mönster, egna färgval etc. Känns rätt stort.. Hur många gånger kommer man att få den chansen igen, liksom? Hm. Borås är bättre än vad jag trodde!:)



Hur går det för dig och flyttandet? När har ni kommit i ordning tillräckligt för att våga bjuda in mig?;)



Kram!

2008-11-08 @ 14:54:30
Postat av: endumen

Hoj!

Jag har varit i Borås en gång och då måste jag erkänna att jag tyckte det var ganska bra och fullt av möjligheter, men till det yttre ganska trist. Jag tror att vi idag faktiskt har blivit redo. Du får komma när du vill!

Kram!

Postat av: Hamburg

jag hittade stövlar igår JÄJ! nu slipper jag trava runt o titta på fula skor

2008-11-08 @ 18:42:35
URL: http://hamburgskan.blogspot.com
Postat av: endumen

Härligt!

Jag tänker gå i de där stövlarna tills de trillar sönder.

2008-11-08 @ 18:55:31
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: M

Iiiiiiiii, tack!:)

2008-11-09 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback