Rubriklös

Har lyckats förvånansvärt bra med att inte göra nått. Har inte vikt in tvätten, inte heller diskat nämnvärt mycket eller lagat någon mat. Vivi tog dock fram lite kött att äta till gårdagens potatisgratäng, men jag orkar nog inte tillaga något kött. Vivi själv har somnat i soffan framför Tottenham-Blackburn, tror jag att det är, ser inte teven helt bra härifrån min hörna.

Tog en promenad tidigare och blev påmind om att man även kan behöva bära långkallingar i Stockholm någon gång ibland.

Längtar yttepyttelite efter jobbet, tur är väl kanske det.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha ja jag skickar absolut ett smakpro te =)



långkallingar e bra!

Postat av: Josse

Jag har inte diskat på snart 1½ vecka. Disken ligger och möglar i diskhon. Jag har inte tvättat själv på hur länge som helst. Mamma tvättade senast. Alla mina handdukar är smutsiga, de tvättade hon aldrig. Nu ska jag tvinga mig själv till ICA och köpa något. Vad vet jag inte. Jag vill inte ens laga mat så jag fattar inte varför jag ska åka dit fakitkst.

2008-11-23 @ 18:34:18
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: endumen

Josse, det låter underbart.

2008-11-23 @ 22:27:57
URL: http://endumen.blogg.send

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback