Slarvmajan

Jag hinner ingenting, det gör mig verkligen stressad. I morse kom jag på att jag har räkningar att betala. Åtminstone en räkning till Telia som är en påminnelse. Tycker verkligen inte om att vara slarvig, men jag är inte slarvig egentligen, det är bara det att jag inte hinner. Tiden går alldeles för fort för min smak och jag gillar det inte. Är det för att det tar några minuter längre att åka till jobbet nu för tiden? Är det för att jag helt plötsligt inte vaknar kvart över fem på mornarna? Ja, något är inte som det borde va hursomhelst. Nu måste V betala den där räkningen till Telia eftersom jag har förträngt den och det blir ju inte han så glad över. Bajs! Och jag har pengar, det är en sak som är säker, men de sitter just nu på fel bank och det gillar jag inte heller. Suck och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback