Snö, snö, snö!

Missförstå inte min kärlek till snön nu, men det är förbannat kallt utan långkalsonger i dessa tider och jag önskade att jag dragit på mig täckbyxor i morse och då gick jag inte många hundra meter för att komma till jobbet.

Det är ju helt fantastiskt att kika ut på snön som yr och lägger sig i drivor på fönsterbläcket. Jag lider inte det minsta just nu, jag njuter i fulla drag och bryr mig inte det minsta om det skulle bli så att jag kanske tvingas sova kvar här i natt. Jag har tjyvat ett par högtalare så nu skulle jag utan problem kunna sitta här till på fredag. Skulle dock behöva kamera så att jag kan deltaga i
Josses nakenchocksutmaning.

Hoppas, hoppas att snön stannar hela vintern så att jag hinner plocka fram mina längdskidor, kanske borde köra en sväng ikväll bara för att man kan. Någon som vill hänga på? 

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja nu får du se till att fota nyckelbenet! I WANT PICTURES!



Snön är för jävla fin även om det är jobbigt att pulsa i snön. Skulle vilja gå ut och åka pulka nu. Kan vi inte ha pulkakväll någon kväll?

Postat av: Anonym

Jag vill jag vill jag vill åka längdskidor!! Men har ju inga.. Vill ha sådana där breda, i trä typ. Pappa har lovat att vi ska ut och köra i grovterräng om jag kommer över ett par sådana. Som för att kunna ta sig fram i skogen på vintern - då inga uppkörda spår behövs. Inget fånigt vasaloppsträningskit tack. Jag vill utnyttja snön som förr, Linnea..

2008-11-24 @ 18:58:28
Postat av: /M

2008-11-24 @ 18:59:17
Postat av: endumen

imorgon kör vi pulka!

2008-11-24 @ 20:36:55
URL: http://endumen.blogg.send

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback