Tårar av lycka

Fredagar alltså, de allra bästa dagarna. Varför måste fredagar vara såhär fina, vill ju aldrig att de ska ta slut. Ensamheten blir ju än värre efter en sån här fredag. Funderar på om jag ska unna mig att ta en sväng på stan efter jobbet.

Vet att jag nyss proklamerade om att tjuvar skulle få komma hem till mig och tjyva och att jag därför kanske inte borde införskaffa så mycket nytt, men men, jag skulle faktiskt behöva ett par damiga stövlar och en damig kappa. Jag ska ju till England snart och det är med jobbet och jag inbillar mig att jag inte kan gå i jympadojjor svettiga bomulls tröjor där. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Josse

Förslag? Njae.. gå till h&m! Hahaha ;) Kappor och stövlar är svårt men det finns ju typ överallt skulle jag kunna tro. Din sko är fakitkst inte helt dumma på snygga och billiga skor nowadays. Men det finns mycket skit också iofrs. Well well well. Jag får panik när jag tänker på stan i fredagsrusning. Vi som jobbar i butik klarar inte riktigt av det där. Att shoppa på helgerna.



Jag ser alla kommentarer nu! Eller ja siffrorna.

Postat av: tess

haha. trevligt! men det är ju trots allt fredag:)

2008-11-07 @ 16:27:42
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback