TIFO

Jag hänger på Globaltifo nu för tiden. Synd att de ska lägga ner det forumet nu när jag äntligen har hittat ett forum jag tycker är skoj. Men skoj är kanske inte det rätta ordet, det tilltalar mig på något sätt bara, jag har inte så många andra forum att hänga på. Flashback fungerar ju inte här på jobbet, så det blir inget med det. Jag skapade ju mitt eget forum, men det blev inte så välbesökt som jag önskade.

När Globaltifo har lagts ner får jag enbart hålla mig till detta forum. Bloggosfären, ett enda stort och spretigt forum.

 

Kommentarer
Postat av: voff

Själv är jag medlem på endast två fotbollsforum. Sverigescenen & Gnagarforum. (:

Postat av: endumen

Ska kolla upp det där med Sverigescenen.

2008-11-13 @ 13:25:03
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback