When you need a friend

Tjoho!
Det är fredag idag! Igår var jag ensam och deppig, det är jag även idag, men jag kämpar på ändå. Det är så jag gör. 
Det bästa med gårdagen var promenaden med den lilla prinsessan trots att jag frös om knäna.
Men idag är det som sagt fredag och jag peppar mig själv för ikväll ska jag banne mig sortera väskor och skruvar och lägga mattor på plats. I värsta fall får jag dricka vodka under tiden och gråta tills gråten förvandlas till skratt.
Varför jag gör såhär? Jo, för att såna är reglerna. Man kan inte roa sig förrän man är klar med allt det tråkiga.

Ånej, nu dog jag igen. Jag kanske aldrig kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Josse

Du kommer komma hem och du kommer sortera skruvar men du kommer göra det tillsammans med alkohol. Det kommer bli svinkul då tor jag!



P.s nu är dte såhär att det står noll kommentarer fastän det är tre på det där inlägget du skrev igår om depp. Ska se om det står noll efter den här också. Kosntigt. D.s

Postat av: endumen

Mystiskt det där med kommentarerna, men jag ser dem på baksidan som tur är.

2008-11-07 @ 10:44:18
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback