AIK-Leksand

Igår var det alltså hockey på Hovet som jag missade. Kanske lika bra med tanke på dildosarna, jag som är lite känslig och verkar vara den enda i denna värld som lider med Janne Houkko. Jag vet ju att vi alla inte är mer än människor och ibland gör saker utan att tänka. Det är först när det är försent som vi inser våra misstag.

Leksand förlorade hursomhelst denna match och igår var jag lite bister över detta. Jag är en stor AIK-hatare, har alltid varit kommer alltid att vara. Det byggdes upp någon gång på mellanstadiet, AIK-klacken på hockeyn var den svinigaste och läskigaste och när AIK infann sig i Leksands ishall kunde vi inte längre gå runt, runt i ishallen som vi brukade, det dök upp stängsel, vakter och poliser.

Idag är jag trots allt en smula glad över att AIK vann gårdagens match. Det ruskade lite liv i den utdöende Stockholms-hockeyn. Jag ber till högre makter att Leksand återfinns i Elitserien nästa år och kanske borde de ta med sig AIK dit bara för att det är så härligt att: Hata AIK!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hatar också AIK.

Postat av: endumen

Åh, nu älskar jag dig ännu mer!

2008-10-22 @ 21:33:44
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback