Allergi

Idag har jag bölder lite här och var på kroppen, vet inte vad som har hänt. Jag är allergisk mot pälsdjur och gräs vad jag vet och så ett tag var jag överkänslig mot vissa tvättmedel. Men nu vet jag inte vad som har hänt. Kvalster eller löss kanske. Vaknade ju upp i morse av att det kliade lite här och var. Nu har jag duschat så det borde ju gå över strax, men om det inte gör det då. V ska tvätta idag, så jag hoppas verkligen att det blir bättre. Kan det vara håret? Men då borde jag väl ha reagerat tidigare. Tror mest att det är loppor, för det är utslag vid armveck, knäveck och höfter. Men även runt ögonen och där är det mer rött än vad det är bölder. Jag tycker såklart att det är spännande. Sjukdomar och jävelskap är det bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: The One and Donny

"Jag tycker såklart att det är spännande. Sjukdomar och jävelskap är det bästa jag vet."



Där är vi på helt samma våglängd.

Postat av: Josse

Om det inte går bort gå till vc. Då får du kortision. Asbra. Haha så har man hemma just in case. Tänk om man blir biten av en huggorm liksom.

2008-10-09 @ 18:06:14
URL: http://jossex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback