Bio

Jag skulle egentligen gå på bio idag med en främmande man. Det kändes inte rätt och det kändes inte bättre när Andreas pratade om våldtäkter och mord. Jag tror ju inget ont om någon, jag är naivare än naivast. Men jag bangade bion trots att jag verkligen ville gå och trots att jag tycker att det är skitläskigt men kul att träffa nya människor.

Jag hoppas att vi kan träffas en annan dag istället.

Imorgon åker V till Bollnäs och lämnar mig ensam hela helgen. Jag har inte några planer, men jag har hört att det kommer fint folk till stan så kanske kan det bli någon sorts sammankomst. Kanske.. Jag måste packa också förstås, det går segt det där.

V tar med sig datorn så jag kan inte se på några serier i helgen, dock tar jag med mig jobbdatorn hem, för jag klarar mig inte utan er. Jag gör det inte!

Kommentarer
Postat av: The One and Donny

Jag kan behöva sällskap i helgen. Det, eller så får jag se på medan spindlarna väver nät i mitt rum. Så all bloggnärvaro uppskattas. Det är en hård och tuff värld här nere i Kalmar.

Postat av: M

Fint folk lämnar Stockholm i helgen - du har fått det där om bakfoten!;) Haka? Brors film i Uppsala blir första stopp. Ett besök hos T hoppas vi. En massa stickat-tänk och ett keps-möte står på dagordningen. Länge sen.. Krams!

2008-10-22 @ 22:04:40
Postat av: endumen

Ja, om jag få skjuts tillbaka till stan sen på söndagen så kan jag haka. Det är ju ett elände det här med att resa annars.

2008-10-23 @ 08:10:00
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag borde komma till Sthlm, så kunde vi ha pyjamasparty hela helgen. Jag längtar till STHLM!

2008-10-23 @ 08:19:25
Postat av: Josse

Tur för dig att du tar jobbdatorn med dig hem!

2008-10-23 @ 14:01:17
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: endumen

Sen har jag fått låna V's SL kort också, det kanske är det bästa, för då slipper jag cykla hela helgen.

2008-10-23 @ 14:22:24
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Babybacon

jag ska dra mig lååångt från stockholm, verkar vara en trend :o



Får förövrigt be om ursäkt att jag spammade dig med desperata mail om hur homosexuell jag är

2008-10-23 @ 15:27:05
Postat av: endumen

Vars ska du, Baby B?

2008-10-23 @ 15:39:47
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Babybacon

Hem?

2008-10-23 @ 16:02:40
Postat av: Babybacon

Ska till Bästerås faktiskt, eftersom jag bor där.

2008-10-23 @ 16:07:37
Postat av: M

Mäh, räknade med en massa ursäkter och bortförklaringar nu.. men hur länge jobbaru imorn då? Blev förresten ingen film i Uppsala; för lite intresse för kortfilm (skum festival). Och - jag ska inte tebax till stan förrän tisdag/onsdag. Olycka olycka..



Vill du göra någonting bra i år - tanka hem Resan till Melonia (eller låna den av mig; bränner i skrivande stund)! Ska ge ett ex till lille Rasmus imorn. Han har bränt sig (fått en het kopp vatten över sig), varit på akuten och blivit omlindad, och fått bara ett bamseklistermärke (ville ha allihopa) som han ska ha hållit hårt i sin lilla ömma hand på vägen hem från SÖS. Fick anstränga mig för att hålla tillbaka tårarna när denna hemska nyhet nådde mig idag i skolan, fastän att allt hände igår. Dessutom har bubbli namnsdag på söndag, så då måste han ju ha världens mysigaste film i present! Samma kille (Per Åhlin) som tecknat din namne, och alla de andra, i Dunderklumpen; Karl Bertil Jonsson och - faktiskt - Alfons Åberg. Önskar att jag bodde på storblommiga Melonia, med Prospero, Caliban och Ferdinand vars röst görs av en liten Olle Sarri(!). För att inte tala om Miranda, som görs av Robin Carlsson. Är inte det Robyn?? Haha, kul i så fall. Själv har jag fått slänga ut alla på nytt-prunkande rosor, som blivit angripna av spinnkvalstrens förrädiskt vackra nät.. Blir inte av med dessa myllrande små varelser. Mats tycker att de är fina och att vi kan ha dem som husdjur.:)



Jag borde verkligen gå och lägga mig nu..



Natti platti!

2008-10-24 @ 00:06:15
Postat av: endumen

M, Idag jobbar jag till fyra eftersom jag inte kom hit förrän sju, får visserligen gå när jag vill, så i praktiken skulle du kunna komma förbi och hämta mig när du vill.



Jag har redan resan till melonia på min dator som för tillfället är död, men jag ska få igång den så fort flytten är klar. Ja och jo, det är Robyn som gör mirandas röst.



Och nu kommer ursäkterna och bortförklaringarna. Jag måste packa. Jag måste verkligen packa inför flytten. Det är ett jävla stressmoment att ha det ogjort. För gör jag det inte i helgen så har jag bara måndag och tisdagkväll på mig att göra det. Visserligen har jag en kille som ska hjälpa mig, men han har ju rest bort i helgen och jag litar inte riktigt på hans kapacitet.



Berätta nu för mig hur jag botar min flyttstress?



Puss!

2008-10-24 @ 07:56:37
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Babybacon

Jag kan komma över och hjälpa dig packa... för jag har aldrig nåt bättre för mig.



Jag har förövrigt ett sjukt intressant (tycker iaf jag) förslag till dig och josse (som inte är av det sexistiska slaget)

2008-10-24 @ 12:49:37
Postat av: endumen

B, Skulle inte du till Västerås eller nåt liknande?



Få höra det där sjukt intressanta förslaget.

2008-10-24 @ 14:15:35
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Babybacon

Bästerås om jag får be. Förslaget får du höra dagen vi träffas. kommer bli ett bra team. för vi är lika som blåbär (eh?)

2008-10-24 @ 14:36:11
Postat av: endumen

Men åh!

2008-10-24 @ 15:44:17
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: M

Oj, glömde dig.. eller förutsatte att du inte skulle med, eftersom jag inte skulle tillbaka förrän onsdag.. Du hade fått det sjukt trist iaf. Jag är så disträ. Stick-grejen.. Känner mig helt tom. Passande!:(



Fattar inte riktigt - när flyttar du in i Årsta? I helgen? Adress tack!! Och en formell inbjudan att komma och se, snaart.;)



Coolt med Robyn. Och lille Olle. (Sarri.) Haha! Gav "Rasmys" filmen i present idag. Han var bara intresserad av det blå papperet med grävskopor och lastbilar på. Snacka om att piken inte gick fram där.. Tänkte ju på det där med miljöfrågan som rullen berör. Men men. Han är ju inte materialist iaf, om han uppskattar omslaget mer än innehållet..



Krameli!

2008-10-25 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback