But why?

Jag ska alltså befinna mig på intervju om en timme. Idiotiskt. Vad fan håller jag på med? Är det här något sätt att försöka övervinna min rädsla för att träffa nya människor och göra läskiga saker? Va? Va? Jag har liksom ingenting attt förlora på att gå på den här intervjun. Men har jag tid? Vill jag? Tid vet jag inte om jag har. Jag ska hinna leva också någon gång. Jag ska väl nån gång kunna bara vara hemma och unna mig att ligga still utan att få dåligt samvete. Vill. Ja, jag vill om jag känner att det känns bra på en gång. Om det klickar. Gör det inte det tackar jag för mig och går på en gång.

Jag ska börja röra mig bortåt. Ikväll ska vi till Västertorp och spela Risk. Vi skriver jag, men det blir i själva verket kanske bara jag. V ska på personalfest. Hursomhelst ska jag hämta Risket och åka och så stannar jag där över natten. Jag tycker det känns mysigt. Pyjamas-party!

Kommentarer
Postat av: Frickan

Vad är det för intervju? Blir nyfiken ;o)

Postat av: Josse

Kom över till Årsta och spela Smash Bros!

2008-10-10 @ 18:26:38
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: T

LIA står för Lärande i arbete.

Läste på ngn blogg att du undrade över det....

säkert i tre inlägg?! Vet ej om du fått svar.

Men nu får du ett av mig istället.

Lycka till med risk!

/T

2008-10-10 @ 20:26:35
URL: http://skonmiljo.blogspot.com
Postat av: vsson

Har aldrig fattar grejen med Risk. Har inte tålamod med strategispel.

2008-10-11 @ 00:24:49
URL: http://vsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback