Cracking

Min tumme håller på att gå sönder. Jag har ärvt min faders fördömda händer med självsprickor och förhårdnader. Trodde att hans händer även berodde på att han är timmerman och därmed använder sina händer att arbeta med. Ja, jag använder mina händer uppenbarligen, men jag anser inte att det är på det enda rätta sättet som händer bör användas på. När min farfar var liten hade han också självsprickor och därför kissade de på sina egna händer för att få dem att bli mjukare. Det måste väl ha svidit en del att kissa på sina spruckna händer. Jag tänker inte kissa på mina händer, jag tänker bara bli lite mer fisförnäm och smörja in mig lite bättre. Tänk om jag vore en normal tjej som sminkade mig och smorde mig så att jag var len och luktade gott. Tänk om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback