Damian Todd

Var precis in på V's blogg där han länkar till en film som hans polare Damian har gjort. Finns det någon jag avundas så är det Damian, han har världens bästa jobb där han får skapa hela dagarna. Men han har ju dessutom något som kan kallas talang. V lärde känna Damian när de var i Australien, då höll Damian inte alls på med design. Det hela kanske började där på något sätt för Damian bröt foten eller nåt sånt och fick sitta på balkongen och dricka whiskey med en gammal hora. Kanske var Damian då helt plöstligt tvungen att lägga sin energi på något annat än att surfa och åka skateboard som han gjorde innan. När V och jag var i London i somras och hälsade på Damian och hans bror Daniel så hade Damian precis köpt en gitarr och börjat spela, det gick ju faktiskt att höra vad han försökte spela, bara efter en vecka. Talang. Eller handlar det om intresse?

En vacker dag ska jag komma på vad jag är intresserad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback