Danzig

Märk väl, rubriken har ingenting med innehållet i texten att göra.

Förutom den biten att jag skulle vilja gå ut och dansa, men istället blir det hemmakväll med tacos. Jag är inte ens sugen på tacos just nu. Jag vill bara dansa, dansa och därför blev det danzig. Jag känner mig dansig. Kanske dumt av mig att använda
Glenn Danzigs namn i detta fall. Vi hoppar det.

Vill cykla hem och sova, kan gissa att det blir Fifa-spelande ikväll och inget Risk som jag så gärna ville. Hur tar jag mig ur det här?

Hade rymt till syster om det nu vore så att hon befann sig i Stockholms-trakten, men denna helg är det hennes tur att befinna sig i Dalarna. Hon åker dit två gånger om året för att koka munk på Rättviks marknad.

Förresten, det här med kanelbullens dag, är det verkligen något att fira? När är bananbakelsens dag?

Kommer på mig själv med att sitta och stirra rakt upp i lampan.

Kommentarer
Postat av: T

Förknippar jag med Lintan och Marre!

eller har jag fel.....?

hur vart håret, väntar med spänning!

BILD TACK!

2008-10-03 @ 14:06:39
Postat av: Josse

Du borde komma hit och kolla på Wall-E med mig ikväll.

Postat av: endumen

Åh, Wall-E den vill jag verkligen se! Det vore grymt, men nu ser det ut som jag får besök trots allt.

2008-10-03 @ 15:24:08
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Blajkel

Danzig är så jävla tuff!



o wall-e e så söt

2008-10-03 @ 15:52:42
URL: http://blajkel.blogspot.com/
Postat av: Blajkel

orden jag fick knappa in för att kunna skicka det förra meddelandet var . availabillity fails

2008-10-03 @ 15:53:46
URL: http://blajkel.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2008-10-03 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback