De senaste 24 timmarna

Gick från det kalla och ljusa kontoret på Hammarby allé, tog en korv på Pressbyrån, gick till Sickla kanalgata, plingade på en dörr, hälsade på en man, fick göra ett arbetsprov, öppnade en dörr, hälsade på en dam, förklarade att jag inte jobbade där, fick lyssna på en presentation, lyssnade på en diskussion om Qigong, klappade en katt, fyllde i ett formulär om mig själv på nio sidor, ritade ett självporträtt, diskuterade usb-hubbar, tackade för mig, ringde syster, tog tvärbanan till Gullmarsplan, tog tuben till Fridhemsplan, pratade med V i telefon, bytte tub, gick av i Västra skogen, stånkade snabbt uppför rulltrappan, gick genom mörka skogen, hämtade tandborstar och Risk, gick tillbaka genom mörka skogen, hoppade på tuben, bytte på T-centralen mot Fruängen, fick sällskap av V vid Zinken, hoppade av i Västertorp, ringde på en dörr på Snöbollsgränd, packade upp Risket, drack vin, tittade på Idol, vann, åt chips, bäddade, borstade tänderna, klädde av mig, nuppade, sov, vaknade, diskade, duschade, klädde på mig, åt frukost, gick till Skärholmen med syster och V, hälsade på Sanna och Fredrik på Bolagret, hälsade på Matilda och Sarina på Exchange Finans, gick på Myrorna, knallade till IKEA, käkade, kikade på IKEA, tog bussen till Fruängen, tog tuben mot Mörby Centrum, sa hejdå till syster i Västertorp, bytte till buss vid Hornstull, bytte till tub vid Fridhemsplan, klev av vid Västra skogen, ringde Far, knallade genom skogen, klev in i lägenheten, klädde av mig, la mig på sängen och nu sitter jag här i soffan.


Fotboll ikväll, jag ska roa mig på egen hand.


Kommentarer
Postat av: sanna

Var trevligt med besök idag! Fredrik kände sig lite dum som inte hann hälsa på dig.....så att du vet. Ha en bra fortsatt helg!

Postat av: Josse

Nuppa. Inte illa.

2008-10-11 @ 22:11:35
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: Josse

Nuppa. Inte illa.

2008-10-11 @ 22:12:28
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: Spiderchick

ojoj bussy bussy...

2008-10-12 @ 10:08:18
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback