Dödsmensvärk.

Överdrift, ja visst! Men jag är född sån, jag har fått det från min far. Det här med att överdriva och hitta på saker har jag fått från honom, men det är egenskaper jag gillar. Överdriva måste man göra för annars skulle ju ingen lyssna på en. Och det är ju inte så att jag ljuger om saker, det är bara det att jag med min logiska hjärna kan räkna ut hur saker och ting fungerar inbillar jag mig. Fråga mig! Fråga mig vad som helst och jag lovar att jag kan hitta på ett trovärdigt svar.

Hur blev jag så lat att jag slutade köpa värktabletter? Det störda är att jag inbillar mig att det inte finns några värktabletter på det här läkemedelsföretaget. På alla andra ställen jag jobbat har det funnits värktabletter till de anställda, men inte här. För en gång frågade jag om tamponger och då blev jag behandlad som en idiot. Men det kanske är värt det. Att våga fråga alltså och bli behndlad som en idiot, det kanske sker ett under. Det kanske finns extra starka värktabletter. Jag måste nästan höra efter, annars kan jag lika gärna åka hem och gå till sängs med PSP och vetevärmare.

Update: Jag vågade inte. Jag kommer att döööööööö! Mohahaha!

Update nr. 2: Jag vågade. Jag tog en Treo. De hade hur mycket som helst, och jag fick välja mellan Treo eller Ipren, Ipren kanske ska vara bättre mot mensvärk, men det brukar inte funka på mig. Jag har aldrig testat Treo mot min mensvärk så nu får vi se om jag blir piggare, annars testar jag en Ipren också sen.

Kommentarer
Postat av: Josse

Vahettere på h&m hade vi värktabletter förut. För mensvärk, huvudvärk och andra värker men nu är det förbjudet. Det kan nämligen bli så att folk blir tablettmissbrukare och det får vi inte uppmuntra till, ja alltså dela ut tabletter gratis hej vilt.



Kanske kan vara samma sak på ditt work?

Postat av: endumen

Det här är ett läkemedelsbolag, de vill att alla ska bli tablett missbrukare för då får de ju sälja mer meducin.

2008-10-13 @ 12:37:46
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha ja så klart! Jävla konstigt att de inte bjussar på medikament.

2008-10-13 @ 13:49:21
URL: http://jossex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback