Fiskbullar

Jag åt fiskbullar till middag igår och det blir fiskbullar även idag till lunchen. Fiskbullar med gurka. Wow, min inspiration är på topp som ni kanske märker. Jag vill ju bara flytta. Det sista med banken håller på att bestämmas så sedan är det bara att vänta till tillträdesdagen den 31:a.

Igår var jag på F&S och hoppade och skuttade en stund med till största delen tanter coh några yngre rundare förmågor i min ålder. Vad jag gör där ser alla ut att undra. Men som tur är har jag missbildade ben som ursäktar mig.

Idag ska jag också försöka att komma iväg och träna lite för jag har ju legat på latsidan alldeles för länge nu. Dock är min kropp inte så sugen på det. Jag har träningsvärk lite här och var och kommer antagligen att lida hela dagen och morgondagen på grund utav detta. Men jag ska inte klaga, en del av er är säkert helvetiskt bakis idag och andra har hostat sig igenom hela natten. Jämfört med er är jag ju oförskämt pigg och kry.

Hoppas att Morran kommer förbi imorgon och leker med mig. Kanske han kan fixa min dator och kanske han även vill spela Risk med mig. V vill aldrig spela Risk. Är det någon mer som vill spela Risk på fredag får ni gärna höra av er, ju fler desto roligare.

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilka fiskbullar åt du? Märke? Sås?

Postat av: endumen

Abbas med räksås.

2008-10-02 @ 11:41:41
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback