Flytt

Det är allt jag kan tänka på. Jag tror att allt kommer att bli så bra. Alla jag tycker om bor på andra sidan stan, det är bara Morran kvar här.

Har tidigare klagat på att det inte finns några grabbar som vaknar lika tidigt som mig och att jag känner mig ensam, men idag tycker jag att den här ensamheten är underbar. Nu skulle jag ha sett på Grey's, men det sket sig.


Igår såg jag på Heroes igen medan V såg på hockey. Sen var jag otålig, alltså jag tror inte att jag klarar av att bo såhär månaden ut, det känns riktigt illa. Jag kanske måste unna mig ett nytt PSP-spel ändå, så att jag har något att göra medan V sitter fastklistrad framför teven för att spela NHL, Fifa eller ser på fotboll och hockey. Det är ju ganska uppenbart att jag lider, och så fort det är reklam och V byter kanal blir jag genast intresserad. "Vad var det där?" utropar jag när han bläddrar mellan kanalerna och förbi något som ser ut som kultur. Jag har ingen som helst makt över teven. "Jamen, du säger ju att du inte tittar på teve." säger V. Ok, jag tittar på teve. Jag erkänner, men mest när jag är uttråkad, och jag blir extremt uttråkad av sport och då kan jag inte titta på teve, vilket ju gör att jag har hamnat i en jävligt ondsint cirkel. Då finns det dator i hushållet, men jag vill ju inte använda dator så mycket när jag är hemma eftersom jag gör det hela dagarna på mitt jobb.

Idag ska jag gå till Clas och köpa flyttkartonger för att påbörja min flytt trots att det är fyra veckor kvar. Jag ska även införskaffa ett stycke PSP-spel så att jag kan överleva de här veckorna. Alternativt boka min kalender full med andra saker att jag göra efter jobbet. Någon som vill hitta på något?

Söndag 5/10: Träna, köpa flyttkartonger, laga mat på 4 dl grädde som går ut den 6:e
Måndag 6/10:
Tisdag 7/10:
Onsdag 8/10: Åka till Västertorp
Torsdag 9/10:
Fredag 10/10: Ev åka till Linköping
Lördag 11/10: Hänga i Linköping
Söndag 12/10: Tillbaka från Linköping
Måndag 13/10:
Tisdag 14/10:
Onsdag 15/10: Ev. Bjuda Tiger på middag.
Torsdag 16/10:
Fredag 17/10:
Lördag 18/10: M's födelsedag, borde ju vara kalas eller nåt.
Söndag 19/10:
Måndag 20/10:
Tisdag 21/10: Hänga på Fryshuset.
Onsdag 22/10:
Torsdag 23/10:
Fredag 24/10:
Lördag 25/10:
Söndag 26/10:
Måndag 27/10
Tisdag 28/10:
Onsdag 29/10:
Torsdag 30/10: Åker till Dalarna.
Fredag 31/10: Flyttdag!

Det ser inte så långt ut när man ser på det såhär. Får väl träna om inte annat de dagar det inte händer något annat.

Kommentarer
Postat av: sanna

Munkar är äckligt, jag gillar inte munkar längre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback