Fortsätter

Eftersom jag nu inte har några läsare kan jag i lugn och ro fortsätta att skriva mina meningslösa inlägg. Jäj!

Men guuu vad jag längtar efter att få flytta. Sitter här på jobbet och skriver små listor på det som ska inhandlas till respektive rum. Det bästa av allt är att jag ska få en pysselhörna i vardagsrummet närmast fönstret. Det kommer att bli sååå bra att jag nog aldrig kommer vilja gå till jobbet igen.

Jag vill ha fritidsgård hemma hos oss varje dag och spela tv-spel, pyssla och baka. Känner mig otroligt lyckligt lottad som ska få flytta till den fina lägenheten. Det enda som känns jobbigt är att sätta upp gardiner. Jag får ont i armarna när jag tänker på gardinstänger som ska sättas upp. Ska hyra in någon lång sak som kan fixa det där. V är ju inte så lång och dessutom är han oteknisk så att det förslår. Man måste förklara allting hur han ska göra när han ska göra något.

Tänker på mamma och pappa. Det är lite likadant. Men det är jag som är pappan och V som är mamman i vår familj.

Kommentarer
Postat av: Josse

Då kommer jag över. Det vet du.

Postat av: endumen

Du är så välkommen så! Jäj!

2008-10-21 @ 12:57:40
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback