Gnällspik

Jag har förvandlats till en gnällig liten fyraåring. Vad händer? Det var likadant igår. Jag sitter och piper vid mitt skrivbord, trutar med munnen och säger: Jag vill inte! Igår skrek jag mer: Åååååh!, vilket resulterade i att V bannade mig flera gånger om att han minsann inte ville höra något sånt där gnäll. Var har orken och tålamodet tagit vägen?

Idag är det tänkt att jag ska träna, men jag vill inte det heller. Jag vill fortsätta med mitt korsstygn och sticka klart min mössa. Göromålen hopar sig här på jobbet och jag fortsätter att pipa när ingen hör. Miiiiiiin jiiiiiiiig viiiiiiiiiiiiill iiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte!


Kommentarer
Postat av: jessica

jag är också förvandlad till gnällspik av första rang. jag skyller på hösten och mörkret.

2008-10-20 @ 12:55:50
Postat av: Ida

Jag kommer ihåg när vi spelade bubble bobbel hos kusin Malin. Det var tider d! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback