Halta-Lotta

Något som gör mig riktigt ledsen är när folk ser att jag haltar när jag inte märker det själv. De frågor om jag har gjort mig illa. Jag tror ju allt som oftast att jag ser helt normal ut. Men tydligen gör jag inte det. Det är ju inget jag går omkring och tänker på hela dagarna att jag är född med för korta hälsenor eftersom jag inte lider av det. Men när jag blir påmind om mitt handikapp så känner jag helt plötsligt efter och då gör det kanske lite ont, och jag går kanske lite konstigt. Jag kommer att gå och spegla mig hela dagen i alla fönsterrutor när jag går och anstränga mig för att inte halta. 

Förutom detta känns det ganska ovant och obekvämt med luggen. Olustig dag idag, men jag vänjer mig antagligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback